Sta volta, spiegheraghju cumu caccià i capelli.

Sta volta, spiegheraghju cumu caccià i capelli.

I metudi di depilazione sò quasi spartuti

・ Fotoepilazione

・ depilazione laser

・ Epilazione à l'agulla

Pò esse divisu in trè tippi.

U mecanismu di depilazione per a fotoepilazione è l'epilazione laser hè basicamente u stessu.

Par la lumière brillante qui réagit avec le pigment appelé mélanine dans la racine des cheveux, détruit le tissu de croissance des cheveux et élimine les cheveux.

Ancu s'è u mekanismu hè u listessu, a pruduzzione di a rimozione di capelli utilizata per u trattamentu hè significativamente diversa.

U dispositivu di depilazione utilizatu per a fotoepilazione hà una pruduzzione più debule di l'epilazione laser, cusì hà i vantaghji di una sicurezza più alta è menu dolore.

Per d 'altra banda, l'epilazione di l'agulla hà un mecanismu di trattamentu fundamentale differenti.

Un elettrodu sottile hè inseritu in u follicle pilu per esse depilatu, è l'electricità hè appiicata per processà u tissutu di crescita di u capeddu stessu.

Siccomu ogni poru hè trea

fsddffdfdf

ted reliably, hè pussibule caccià i capelli, indipendentemente da u grossu è u culore di i capelli, è hè un vantaghju chì pudete aspittà un effettu di depilazione permanente affidabile, ma postu chì hè trattatu unu per unu, ci vole tempu è costu.Piglierà.È sopratuttu, hè assai doloroso.

Siccomu l'epilazione di l'agulla hè ancu una pratica sottu a lege attuale, a foto-epilazione chì pò esse ricevuta in un salone hè qualchì volta chjamata epilazione di bellezza.

Sè vo site preoccupatu per l'epilazione o l'epilazione di bellezza, sentite liberu di fàcuntatta ci, chì hè un specialista in depilazione.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021