Cosa hè HI-EMT Body Sculpting?

Cosa hè HI-EMT Body Sculpting?

Utilizendu a tecnulugia HI-EMT (High Energy Focused Electromagnetic Wave) per espansione è cuntrazione continuamente di i musculi autologhi è realizà una furmazione estrema per rinfurzà in profondità a struttura interna di u musculu, vale à dì a crescita di fibrile musculari (allargamentu di i musculi) è pruduce novi catene di proteine. è fibri musculari (musclehyperplasia), in modu di furmà è aumentà a densità musculare è u voluminu.

 

A cuntrazione musculare estrema 100% di a tecnulugia HI-EMT pò innescà una grande quantità di descomposizione di grassu, L'acidi grassi sò scomposti da i trigliceridi è accumulati in e cellule di grassu.A cuncentrazione di l'acidi grassi sò troppu altu, chì causanu l'apoptosi di e cellule di grassu, chì hè escreta da u metabolismu normale di u corpu in pochi settimane.Dunque, a macchina HI-EMT Body Sculpting pò rinfurzà è aumentà i musculi à tempu à riduce u grassu.

 

In un cursu di trattamenti, u voluminu musculare pò aumentà da 16% è e cellule di grassu ponu riduce di 19%.Cunsigliemu un minimu di 4 trattamenti, ma 8 corsi di trattamentu sò megliu per risultati ottimali, pudete ripetiri u cursu di trattamentu di novu dopu à 2-3 mesi finu à ottene u vostru scopu di corpu.

 

Cù i piani di trattamentu di sta macchina high-end ponu esse adattati à i vostri bisogni specifichi è a forma di u corpu, pudete fucalizza nantu à a musculatura, a forza o a perdita di grassu.Pudete ancu sceglie a sessione HIIT o simpricimenti avè una sessione combo.Per piacè parlate cù u vostru tecnicu nantu à a pianificazione di u vostru cursu.

Cosa hè HI-EMT Body Sculpting?cid=11


Tempu di Postu: Apr-18-2021