Sincoheren ND Yag Laser Tattoo Removal Machine

Sincoheren ND Yag Laser Tattoo Removal Machine

Semu unu di i capi di l'industria in l'industria di a bellezza è di i dispositi medichi cù 22 anni di storia.U nostru mercatu principale hè l'Europa, u nostru uffiziu di serviziu hè in Europa, andemu quì ogni annu per l'esposizione è i servizii.

Avemu avutu l'onore di serve parechje cumpagnie famose in u mondu, cum'è "Alma laser, Lynton in UK, Venus Concept Devices in Canada etc."A nostra serie laser è IPL sò tutte approvate da FDA, Medical CE è TGA.

Beijing SincoherenMacchina di rimozione di tatuaggi laser Monaliza ND Yag, larghezza di impulsu 5ns, diametru spot 2-10mm cuntinuu regulabile, lunghezza d'onda laser hè divisa in 1064nm è 532nm dui, gamma di energia: 1064nm lunghezza d'onda: 200-500mJ;Lunghezza d'onda 532 nm: 100-200 mJ.

Hè principarmenti utilizatu per a vaporizazione, a carbonizazione, a solidificazione è l'irradiazione di i tessuti umani per caccià e malatie benigne di pigmentu;tatuaggi blu è neri, rossi;Per migliurà u tonu di a pelle, a qualità di a pelle, etc. Paragunatu cù e macchine economiche di certi pruduttori chjuchi in u mercatu cinese, avemu sempre statu impegnatu à furnisce e macchine più efficaci di costu per l'operatori di bellezza high-end in parechji paesi.I nostrimacchina laser nd yag, micca solu l'energia laser stabile, sicura è affidabile, usemu parti di macchina impurtate.Hà ancu l'autorità di FDA, Medical CE è TGA.Una macchina di certificazione altamente autoritaria, ùn solu permette à i vostri clienti di esse assicurati, ma ancu lasciate a reputazione di a vostra cumpagnia più ricunnisciuta.

Inoltre, vi furnimu ancu servizii di furmazione in linea è vi furnisce i paràmetri di trattamentu adattati per ogni tipu di prublemi di a pelle di i clienti, per aiutà i vostri clienti à ottene u megliu risultati di trattamentu.

Chì stai aspittendu ?Fatemi sapè Se site interessatu.Avemu da furnisce un serviziu VIP per voi, è u nostru venditore vi presentàr Nd yag laser machineà voi personalmente.Pudete vede l'effettu laser di a nostra macchina direttamente


Tempu di post: 20-oct-2022