U risultatu di u trattamentu Sincoheren 5D HIFU hè bonu?

U risultatu di u trattamentu Sincoheren 5D HIFU hè bonu?

一 Hè l'effettu disincoheren 5D HIFUbene?

1. In fatti, l 'effettu di5D HIFUprinciparmenti include lifting sagging tissue, smoothing wrinkles è tightening forma plastica.

Smooth out wrinkles: eliminà a fronte, l'ochji, i decreti, i cantoni di a bocca, fade e linee di u collu.

Lift tissue cadente: Stringhje i sacchetti sottu à l'ochji, u doppiu mento, i guance cadenti, l'occhi cadenti è l'elevazione di e ciglia.

Plastica compacta: alzate e parti slack, sguassate l'excedente di grassu faciale, linee liscia.

2. Medici sperimentati in ordine per circumvent the ultrasonic hifu risk guaranzia, pruvucò a furmazione di nova pelle liscia, in i paesi europei fà riserve nutrizionale ultrasonic preoperative in un periodu di mesi, u primu bisognu à esse cumminatu cù ACME - TE - Un supplementu nutrizionale, cum'è Una nova pelle per furnisce a generazione di nutrimentu necessariu di riparazione intelligente è prevenzione di tissuti anormali à u stessu tempu.

3. Verificazione clinica di5D hifubellezza di u cuteddu ultrasonicu rappurtatu da a storia di l'estetica medica europea è americana:

Dopu à stimulazione di a pelle cù5D hifuStrumentu cusmeticu ultrasonicu, cumminatu cù a generazione orale ACME-TE-A, u prucessu di terapia fisica anti-invecchiamento bidirezionale, a verificazione clinica hà dimustratu chì e rughe faciale, sagging, pori dilatati è lustro di a pelle di 1148 pazienti dopu à u cuteddu ultrasound hifu sò stati migliurati à diversi gradi paragunatu cù quelli davanti à u cuteddu ultrasound hifu.

Frà elli, 987 casi (85.97%) eranu efficaci, 161 casi (14.03%) eranu efficaci, ùn ci era micca effettu.

À u listessu tempu, u nostruSincoheren 5D HIFUhà i seguenti vantaghji

1. I novi cartucce Radar ghjunghjeranu competitivamente senza dolore è trattanu zoni sensibili.Hà una zona di cuntattu più chjuca, cusì hè megliu per a parte di a faccia chì ùn hè micca cumpletamente pianu è zona di trattamentu chjuca.Stu cartuccia pò cuntattà strettamente a pelle per mezu di a tecnica di sliding per un trasferimentu megliu di l'energia approprita à l'area di trattamentu cù una superficia curva nantu à a faccia.

2. Più adattatu per certi spazii chjuchi, cum'è i zoni intornu à l'ochji, a bocca è a fronte.

3. Linee 12 paragunate à e linee 3D HIFU 11, per ottene un trattamentu più veloce.

Fatemi sapè s'è vo vulete sapè più vantaghji di i nostriMacchine Sincoheren 5D HIFU

Una bona macchina HIFU pò micca solu purtà un trattamentu sicuru è efficace à i vostri clienti, ma ancu fà chì a vostra carriera anda à u prossimu livellu -Sincoheren 5D HIFU

18 19


Tempu di post: 27-oct-2022