2021 Sincoheren U più novu pruduttu Protable Coolplas Pro Dispositiu di bellezza per congelazione di grassu cù non invasivu per a perdita di grassu di u corpu.

2021 Sincoheren U più novu pruduttu Protable Coolplas Pro Dispositiu di bellezza per congelazione di grassu cù non invasivu per a perdita di grassu di u corpu.


Detail di u produttu

prodottu 1

Benvenuti à sceglie u nostru ultimu pruduttu, l'instrumentu di scultura di ghiaccio di diamante. Adopta un rinfrescante cuntrullabile surround à 360 ° avanzatu + tecnulugia di pressione negativa di vacuum.Hè un strumentu cù metudi di congelazione selettivi è micca invasivi per riduce u grassu lucale.

Originatu da a ricerca è l'invenzione di l'Università di Harvard in i Stati Uniti, è hè stata largamente usata in applicazioni cliniche in i Stati Uniti, Gran Bretagna, Canada è altri paesi.

prodottu 2
pruduttu 3

Vantaghji di u produttu

1, schermu tattile 15-inch;grassu congelatu duale-canale;i capi di trattamentu duale ponu travaglià indipindente.

2、A temperatura pò esse cuntrullata;l'intensità di l'adsorzione in cinque fasi pò esse aghjustata;u tempu di trattamentu pò esse stabilitu.

3 、 Sustituzione rapida è faciule di a testa di trattamentu, una "pressa" è una "installazione";u capu di trattamentu hè fattu di gel di silice medicale molle (materiale di gomma medica, suave è cunfortu à u toccu, sicuru, incolore è inodore), è tuttu u prucessu di trattamentu hè còmode è cunvene.

4 、 A tecnulugia di rinfrescamentu surround à 360 gradi hè sfarente da u metudu tradiziunale di raffreddamentu à doppia faccia, chì pò aumentà l'efficienza di 18,1%.U liquidu di rinfrescante hè injectatu in tutta a sonda di trattamentu per sguassà più efficacemente e cellule di grassu.

5 、 Sicondu a cunnessione di ogni capu di trattamentu di rinfrescante, u sistema identificà automaticamente i paràmetri cunsigliati di ogni capu di trattamentu, in modu di realizà in modu efficiente l'effettu di a scultura di u corpu è di riduce l'eccessu di cellule di grassu.

Prima è dopu

04

Specificazione

articulu valore
Numero di manichi Doppiu manicu
Pressione di Vacuum (Kpa) 10-50Kpa
Temperature di trattamentu - 9 ℃ ~ 5 ℃
Numero di mudellu SCV-108
Nome di marca Coolplas
Certificazione ce
Feature Perdita di pisu, riduzione di cellulite
Applicazione Per u cummerciale
Tipu Congelazione di grassu cool
Manichi doppia manicu cù rinfrescante surround 360
Forza di output 1000W
Pressione di vacuum Aspirazione 10-50Kpa
Pesu 75 kg
Tensione AC220V/50Hz AC110V/60Hz
Sistema di rinfrescante Raffreddamentu semi-conductor
Culore Personalizatu

Cuntattateci avà!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

  • Previous:
  • Next: