Chì ghjè a macchina di rulli di bola interna?

Chì ghjè a macchina di rulli di bola interna?

Chì ghjè u Macchina à rulli di sfera interna?

cd

L'instrumentu di rulli di bola interna hè un strumentu di forma di corpu di punta, ricunnisciutu in u mondu.Utiliza micro-vibrazioni di compressione innovativa per migliurà u drenaje linfaticu, aumentà a circulazione di sangue, migliurà a cellulite, riduce a cellulite, inverse i segni di l'anziane, cundizionamentu musculare è trattamentu di disintossicazione.Pò esse usatu nantu à a faccia è u corpu.I spazii più populari per u trattamentu sò i cosci, i glutei è i braccia.

A terapia di micro-vibrazioni di compressione hè sicura?

A terapia di micro-vibrazioni di cumpressione hè un trattamentu non invasivu.Hè 100% sicuru è ùn hà micca effetti latu.

Quantu dura un trattamentu unicu?

Hè adattatu per ogni parte di u corpu o di a faccia, ma secondu a dimensione di l'area per esse trattata, u tempu unicu varierà da un minimu di circa 45 minuti à un massimu di 1 ora è 30 minuti.

Sentite dolore durante u trattamentu?

No, hè veramente un trattamentu assai piacevule.A maiò parte di i clienti dicenu chì si senti simili à un massaggio di tissutu prufondu.U livellu di intensità / stress aumenta gradualmente cù ogni trattamentu è pò esse aghjustatu à a tolleranza desiderata.Ùn ci hè micca effetti secundari è pudete turnà à a vita normale immediatamente dopu à u trattamentu.

Quantu spessu pò esse realizatu u trattamentu?

Di solitu hè cunsigliatu per fà duie o trè volte à settimana.Tuttavia, u tempu minimu necessariu trà i trattamenti hè di 48 ore.

cdcs


Tempu di Postu: Feb-07-2022