Cosa hè u laser IPL?

Cosa hè u laser IPL?

laser IPLhè a luce pulsata intensa (IPL) più putente per trattà e lesioni pigmentate, vascular è a pelle acneica.In solu 1-3 sessionilaser IPLmigliurà l'apparenza di macchie di età, danni di u sole, lesioni vascular, rosacea è freckles.Questu aiuta à migliurà a pelle è anti-età.laser IPLvanta i risultati IPL più veloci * Liquidazione in 1-3 sessioni, cumparatu cù 4-5 sessioni cù i dispositi cuncurrenti.

laser

Chì spazii pudete trattàlaser IPL?

laser IPLpò esse usatu in tutti i lochi di u corpu.I zoni di trattamentu cumuni includenu: faccia, collu, gammi, mani è braccia

Cumu facilaser IPLtravagliu?

laser IPLhè una luce pulsata intensa (IPL) innovativa chì furnisce finu à 3X più energia in a gamma 500-600 nm per migliurà l'efficacità per e lesioni vascular è pigmentate.

Benefici dilaser IPL:

▫️Alta efficienza di e lesioni vasculaires è pigmentate per via di a putenza di punta alta è di u rendiment ottimizzatu.

▫️Foto rejuvenation cumpletu in 1 o 2 trattamenti versus 4-6 trattamenti cù IPL standard.

▫️Réduit le temps de traitement grâce à une grande taille de spot et à un taux élevé de répétition du pouls.

▫️Una punta di raffreddamentu forte in zaffiro si traduce in una procedura indolore.

▫️Rate di ripetizione di l'impulsu veloce in tutti i paràmetri.A putenza massima massima 3300 W

️Laser IPLtratta una vasta gamma di preoccupazioni di ringiovanimentu di a pelle cù una lampada flash xenon persunalizata chì furnisce u 40% di l'energia di impulsu tutale in a gamma di 500-600 nm (dolce puntu di assorbimentu di emoglobina è melanina), mentre chì l'IPL standard furnisce solu 10-15%.

Sè vo site interessatu in sta macchina, per piacè fatevi liberucuntatta ci!

E-mail:info@topsincoheren.com


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021