Cosa hè a macchina di depilazione laser IPL?

Cosa hè a macchina di depilazione laser IPL?

Prima è dopu subitu dopu à un cursu o una macchina di depilazione laser IPL Trattamentu per trattà i capillari rotti nantu à e guance.A macchina di depilazione laser IPL ùn hà micca tempi di inattività è hè un trattamentu praticamente indolore!

▫️Cosa hèMacchina per depilazione laser IPL?
A macchina di depilazione laser IPL hè a luce pulsata intensa più putente nantu à u mercatu (IPL) - trattà a pigmentazione, lesioni vascular è rosacea.In solu 1-3 sessioni, a macchina di depilazione laser IPL migliora l'aspettu di macchie di età, danni da u sole, lesioni vasculi, rosacea è freckles.Questu aiuta à migliurà a pelle è anti-età.A macchina per l'epilazione laser IPL vanta i risultati IPL più rapidi * Liquidazione in 1-3 sessioni, cumparatu cù 4-5 sessioni cù i dispositi cuncurrenti.

▫️Quali spazii pudete trattà cù a macchina di depilazione laser IPL?A macchina di depilazione laser IPL pò esse usata in tutte e zone di u corpu.I zoni di trattamentu cumuni includenu: faccia, collu, décolletage, gambe, mani è braccia

▫️Come funziona a macchina per l'epilazione laser IPL?
A macchina di depilazione laser IPL hè una luce pulsata intensa (IPL) innovativa chì furnisce finu à 3X più energia in a gamma 500-600 nm per migliurà l'efficacità per e lesioni vascular è pigmentate.

Vantaggi di a macchina di depilazione laser IPL:
▫️Alta efficienza di e lesioni vasculaires è pigmentate per via di a putenza di punta alta è di u rendiment ottimizzatu.
▫️Foto rejuvenation cumpletu in 1 o 2 trattamenti versus 4-6 trattamenti cù IPL standard.
▫️Réduit le temps de traitement grâce à une grande taille de spot et à un taux élevé de répétition du pouls.
▫️Una punta di raffreddamentu forte in zaffiro si traduce in una procedura indolore.
▫️Rate di ripetizione di l'impulsu veloce in tutti i paràmetri.Massima potenza massima 3300 W*

▫️ A macchina per l'epilazione laser IPL tratta una vasta gamma di prublemi di ringiovanimentu di a pelle cù una lampada flash xenon persunalizata chì furnisce u 40% di l'energia di impulsu tutale in a gamma 500-600 nm (dolce puntu di assorbimentu di emoglobina è melanina), mentre chì l'IPL standard furnisce solu 10. -15%.

rejuvenation 1


Tempu di Postu: Aug-24-2022