Sincoheren vi invita à assistisce à a mostra di bellezza di IECSC Las Vegas

Sincoheren vi invita à assistisce à a mostra di bellezza di IECSC Las Vegas

IECSCLASVEGASexbithion

I prufessiunali di u Spa si basanu in a Conferenza Internaziunale di Estetica, Cosmetica è Spa per una guida perspicace nantu à cumu fà cresce e so imprese è mantenenu in prima linea di sta industria competitiva.

L'IECSC permette à i prufessiunali di riunite per surghjente l'ultimi prudutti, amparà e tecnulugia novi è sviluppà relazioni cù cumpagnie chì movenu l'industria.

Cum'è u primu avvenimentu per l'educazione spa è benessere, IECSC Las Vegas attrae cumpratori seri cù un tremendu putere di compra.Cum'è un esibitore, averà l'uppurtunità di scuntrà è fà affari cù i pruprietarii / gestori di spa, estetici, cosmetologi, massaggiatori, truccatori è estetici medichi chì cercanu di espansione i so servizii prufessiunali.IECSC Las Vegas si trova ancu cù u Salone Internazionale di Bellezza (IBS) New York, chì attrae millaie di prufessiunali di bellezza à u nostru avvenimentu.

Mostra date:

24-26 di ghjugnu 2023

Locu:

Stand 567, Las Vegas Convention Center |Las Vegas, NV

If you want to go to the exhibition please feel free to give us a call on +86-18701341926(Whatsapp) or send us a request by email at: info@sincoherengroup.com


Tempu di post: May-09-2023