Ùn avete micca tempu per esercitassi?Vi aiutemu à fà eserciziu!

Ùn avete micca tempu per esercitassi?Vi aiutemu à fà eserciziu!

Stancu di perdiri pesu?In u vostru spa i clienti ponu stende per perdiri grassu!

In a sucietà muderna, l'obesità diventa seria perchè hè assuciata cù risultati di salute fisica più poveri in i Stati Uniti è in u mondu sanu, cumprese a diabetes mellitus 2, malatie cardiache, ictus, ipertensione, colesterolu LDL elevatu, è rotture di collagene chì causanu stretch marks in a pelle.U risultu risicu di esse sovrappeso hè apparentemente preghjudiziu, cusì duvemu prestu più attente à u prublema di perdita di pisu.
Per a salute di u corpu, pudete sceglie a quantità ghjusta di eserciziu più attrezzature per aiutà a perdita di pisu.Per certi spazii di u corpu, chì u grassu stubborn pò stende, pò avè un megliu effettu di perdita di pisu, cum'è saddlebags, manichi d'amore, braccia flabby, ventre di birra, doppia mento, queste parti sò difficiuli di confià solu in l'eserciziu per perdiri pesu, pudete aduprà. a teoria scientifica per crack each down :.

1. A radiofrequenza hè l'usu di u currenti alternante d'alta freccia, stimulà a cuntrazzioni immediata di u collagene, righjunghjendu una temperatura di 40-50 gradi centigradu, per ottene l'effettu di a striscia di a pelle, a furmazione è a dissoluzione di grassu.
2. Perdita di grassu da a teoria di rinfrescamentu,
I trigliceridi in u corpu umanu ùn sò micca resistenti à u friddu, perch'elli ponu esse facilmente cunvertiti in solidi da a congelazione è poi escreti da u fegatu, i rini, u sudore è l'urina per ottene a perdita di grassu.
3. Teoria di u campu elettromagneticu focalizatu in alta energia,
Stimulendu constantemente a cuntrazione di fibri musculari chì diventeranu più grossi è crescenu in numeru.A cuntrazzioni musculare pruvucarà ancu a produzzione di adrenalina chì porta à a descomposizione di grassu.
4. Teoria di riduzzione di grassu ultrasound,
L'applicazione di l'effettu di cavitazione sfondendu a membrana cellulare di e cellule di grassu, riduce u nùmeru di cellule di grassu, accumpagnatu da u calore per rinfurzà è cuntrate u collagene, per ottene plasticità è effettu di riduzione di grassu.
nutizie 5


Tempu di Postu: Apr-02-2022